Chat


ShoutMix chat widget

Vizipipások blogja

Bemutatok különféle dohányokat, vizipipákat ,hogy aki most akar belekezdeni eme nagyszerű időtöltésbe tudja mit ajánlott kipróbálni.

NÉP Számláló

free counters

Friss topikok

  • Túrós (törölt): Áh ez borzasztó. Nemtom hogy miért vannak odáig az Waháért eddig bármit próbáltam tőle borzalmas v... (2011.01.14. 14:18) Al Waha - Kókusz
  • Je m'appelle Théo: talán a Ladánybenye ami hasonlít a stílusomra...a többi kevésbé :D (2010.05.31. 18:27) Itt a tavasz szolaljon szívböl a zene!
  • coderror: léccives legyen új bejegyzés (2010.04.18. 17:55) Password [Hack]
  • --=Sunazo=--: nekem nincs a haveromnak volt :D (2009.12.10. 16:50) Al Waha - Menta & Guava
  • --=Sunazo=--: neem énis berakom a tiédet amugy énis csináltam jatek videókat kenny95 néven futottam a kenny film... (2009.12.02. 20:10) Al Waha - Medvecukor Kicsitt máskép

Al Waha -medvecukor & El Hennawy - Sárgadinnye [keverés]

--=Sunazo=-- 2009.11.24. 16:56

 

 

 

 

 

 

Nah itt az első keverés szerintem nagyon jó nézzük miért.

A Keveréseket nem fogom teljes mértékben elemezni ugye a medvecukros dohányt már elemeztem a sárgadinyéset meg szerintem mondenki ismeri az a legalapabb a két alma után.

Két szempontban fogok elemezzni 1.Az íz 2. Füst és hogy jobb külön vagy így egybe és hogy menyire jobb vagy rosszabb.

Az íz: Szerintem passzolnak. És hogy miért?? Hát azért mert teljesen kiegészitik egymást mert a medvecukornak lágy halvány édes izze van a sárgadinnyének meg kicsitt erőteljesebb krémes ízze passzolnak teljesen nagyon jó!

A Füst:ittse voltak gondok szép fehér sűrű füst karikafujásra nagyon alkalmass itt sincs gond.

Eredmény: 5/5 Szerintem egy nagyon jó dohányról van szó igy keverve is minden megfelel jó az összhatás.

Keverve vagy külön??? Hát ebbe nehéz válaszolni keverve is jó de naturan is megfelel mind kettő de szerintem egy nagyszerű ízt kapunk ha keverjük. Személy szerint én azértis nagyon szeretem a vizipipázást mert lehet kombinálni végtelen sok dohányvan mire végigszivod az összeset xD

A testetegy 47 cmes fehér egyiptomi vizipipával végeztem hőtartó sapka nélkül széntertó konzollal 40mm es three kings öngyuladó faszénnek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://waterpipe.blog.hu/api/trackback/id/tr801549258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sYska 2009.11.24. 19:08:01

Hello!
Jók az írásaid. Ha gondolod tedd ki az oldalaim linkjét:
www.vizipipafan.hu/
vizipipaforum.com/
Cserébe betettelek a tlap.hu-ra.
Üdv! :)

(Ha érdekes RSS csere akkor keress meg.)
süti beállítások módosítása