Chat


ShoutMix chat widget

Vizipipások blogja

Bemutatok különféle dohányokat, vizipipákat ,hogy aki most akar belekezdeni eme nagyszerű időtöltésbe tudja mit ajánlott kipróbálni.

NÉP Számláló

free counters

Friss topikok

  • Túrós (törölt): Áh ez borzasztó. Nemtom hogy miért vannak odáig az Waháért eddig bármit próbáltam tőle borzalmas v... (2011.01.14. 14:18) Al Waha - Kókusz
  • Je m'appelle Théo: talán a Ladánybenye ami hasonlít a stílusomra...a többi kevésbé :D (2010.05.31. 18:27) Itt a tavasz szolaljon szívböl a zene!
  • coderror: léccives legyen új bejegyzés (2010.04.18. 17:55) Password [Hack]
  • --=Sunazo=--: nekem nincs a haveromnak volt :D (2009.12.10. 16:50) Al Waha - Menta & Guava
  • --=Sunazo=--: neem énis berakom a tiédet amugy énis csináltam jatek videókat kenny95 néven futottam a kenny film... (2009.12.02. 20:10) Al Waha - Medvecukor Kicsitt máskép

Al Waha - Kókusz

--=Sunazo=-- 2009.11.25. 22:39

Sziasztok!

A mai test alany Al Waha kókusz

 

A mai test alany Al Waha kókusz

Külső:Szerintem eléggé szép csomagolással találkozunk első ránézésre nagyon jó.Külső illata kókuszra emlékeztet de mintha valami más is lenne benne.Amint kinyitottam a dobozt erőteljesebb ilat csapja meg az orrom nem valami kellemes erős aroma szagg de szinte minden dohánynál ez van. A dohányt egy erősebb,vastagabb zacskó és egy megszokott celofán féleség őrzi.Ami meglepett és szerintem egy rossz jel az hogy a celofánon kívűl is találkoztam folyadékkal ami szerintem nem jó mert hozzáértem és tiszta kulimász lettem. A dohányban nem találtam ágakat ez jó pont. De nézzük csak meg.Tömjünk egyet!

Az íz:Ugyan érezni a kókusz ízt de nagyon halványan nem erős.Lehetne egy kicsit karakteresebb.Szerintem aki szereti a kókuszt annak megfelel.Ehez nagyon nincs mit hozzá fűzni.

A füst: Hát az első 10 percben nem volt sok füstje de asztán 15 perc környékén kezd beindulni szép hófehér összeáló füstöt kapnak a türelmesek karika fujásra nagyon alkalmas.Én 7 karikát tudtam vele fujni egy tüdővel nem is rossz.

Eredmény:5/3 Azér kap ilyen kevés pontot mert nagyon maszatol és a szagga nem valami jó.A füstel nincs gond a dobozkinézetével sincs.De a halvány íze miatt nem jó anyira egyszerüen alig érezni.De ez az én véleményem mindenki nek más izlése van.Próbáljátok ki!

Sziasztok.

A testet egy 47cm-es fehér Egyiptomi vizipipával végeztem hőtartó sapka nélkül,széntaró konzollal 40 mm es three kings öngyuladó szénnel

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://waterpipe.blog.hu/api/trackback/id/tr461552825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coderror 2009.11.28. 17:06:59

nagyon szeretem ezeket a teszteket amiket írsz csak így tovább!

Túrós (törölt) 2011.01.14. 14:18:53

Áh ez borzasztó.
Nemtom hogy miért vannak odáig az Waháért eddig bármit próbáltam tőle borzalmas volt.
Inkább Nakhla vagy Al sultan.
süti beállítások módosítása