Chat


ShoutMix chat widget

Vizipipások blogja

Bemutatok különféle dohányokat, vizipipákat ,hogy aki most akar belekezdeni eme nagyszerű időtöltésbe tudja mit ajánlott kipróbálni.

NÉP Számláló

free counters

Friss topikok

  • Túrós (törölt): Áh ez borzasztó. Nemtom hogy miért vannak odáig az Waháért eddig bármit próbáltam tőle borzalmas v... (2011.01.14. 14:18) Al Waha - Kókusz
  • Je m'appelle Théo: talán a Ladánybenye ami hasonlít a stílusomra...a többi kevésbé :D (2010.05.31. 18:27) Itt a tavasz szolaljon szívböl a zene!
  • coderror: léccives legyen új bejegyzés (2010.04.18. 17:55) Password [Hack]
  • --=Sunazo=--: nekem nincs a haveromnak volt :D (2009.12.10. 16:50) Al Waha - Menta & Guava
  • --=Sunazo=--: neem énis berakom a tiédet amugy énis csináltam jatek videókat kenny95 néven futottam a kenny film... (2009.12.02. 20:10) Al Waha - Medvecukor Kicsitt máskép

Al Waha - Menta & Guava

--=Sunazo=-- 2009.12.05. 02:55

 

 

 

 

 

Sziasztok a mai alany egy kicsitt furcsa keverés furcsa löttyel a tartályban.

Most éppen szívjuk a haverommal iszonyat nagy isten keverés nem is pazarlom tovább az időt vágjunk bele.

A Dohány:Erre nincs mit mondani a menta az zöld szinű molasses-el rendelkiezik a Guava meg a hagyományos barna szinében tündököl.Mind a két dohányban találtam ágacskákat de így is kellemesen csalódtam.Nedvesség mind a két dohánnynál megfelelő nincs gond vele.

Az íz: Hát ebben az a keverék kimagaslóan tündököl ISTENI bár a tartályba valami trutymót kevertünk de eszt majd leirom a végén.Az iében erősen lehet érezni a mentát és a citrusos ízt ezért iszonyatosan jó.Akinek fáj a torka vagy elvan dugulva az orr a annak ajánlom.

A füst:Gyönyörű hó fehér füst ez eddig a legjobb karika fujásra kifejezetten alkalmass!!

Eredmény:5/5 Isteni dohány keveréket kapunk 3:1 hez arányban keverjük a dohány és higyétek el így is elég erős lessz a mentol.Ez a dohány nálam nyert és a haveromnak is nagyon bejött.Próbáljátok ki!

Nos ahogy irtam van a tartályban egy kis trugyi.Leis írom a receptet!

-Jégkocka

-Citromlé

-Rumaroma

-Cukor

-Kis pálesz :D (Szilva)

Nos ha eszt összekeveritek egy kiba...ott jó alapot kaptok isteni igy pipázni própáljátok ki.

És higyétek el a kisérletezés kifizetődő dolog ;) [Fontoss!!!!! Nagyon kevés pálesz használjatok mert ha tul sok akkor becsicsentetek töle mert a légutakon megy az alkesz befele vigyázatok és jó vizipipázást. Ja és +1 info közben a Left 4 Dead 2-t toljuk ;) ]

Jó éjszakát!

A testet egy 47cm-es fehér egyiptomi vizipipával végeztem hőtartó sapka nélkül 40mm es three kings öngyuladó szénnel széntartó konzollal.

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://waterpipe.blog.hu/api/trackback/id/tr171575189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.05. 21:37:51

a citromos metás dohány nagyon bejött olyat már szívta de a left 4 dead 2. hát én kicsit többet vártam tőle. a zombik lököttek a grafika szinte semmitse változott, és nincs LOUIS ki fogja mondani, hogy "PIIIIIIIIIILLSSSSS HEEEERE" xD :D

--=Sunazo=-- · http://waterpipe.blog.hu/ 2009.12.06. 14:28:12

mondja helyette más ne agódj sőt jobban mondja am hiányozna mostmár a szamurály kard meg a gitár nameg a serpenyővel gyilkolászni szerintem jóbb lett.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.07. 16:38:04

igen végül is ez igaz hogy hihetettlenül javít a vicceségen (szerintem) ezek a dolgok :D nekem a serpenyő a kedvencem meg a láncfűrész van olyan pálya amit simán végig vittem láncfűrésszel. mondjuk a balta se utolsó ;)

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.07. 21:15:25

Nekem mondjuk a legjobban ami teccik a találékonyság vagyis serpenyővel is lehet gyilkolni, az hogy nappal lehet jáccan. Ésmég ha valakinek fenn van még a sima l4d a legelső küldetésben (no merci) legelső pályáján találtok egy hűtőt egyből az elején és kilehet nyitni az ajtókat rajta. Hogy minek azt nemtudom de nagyon vicc. Nekem végül is bejön az l4d sorozat kicsit lehettne jobb az új de így is jó. Ja mekkorák a fegyverek benne? Főleg a digli

--=Sunazo=-- · http://waterpipe.blog.hu/ 2009.12.08. 13:52:39

nagyon jók a hangok auto sniper ak 47 a hangok iszonyú jok uj sexi wich hangok vannak és a zene amikor ott sir meg amikor feldühited iszonyu jó ja meg persze a team mode amikor lehec zombi is egyszerüen csak a grafon kel javitani de akkor ugye az a baj hogy giga gép kéne hozzá az meg nincs mindenkinek igyis a source fizikai motor miatt ami korunk egyik legjobb motorja igyis laggoltatja a gépen bár x boxon hdmi-s kábellel verhetetlen a grafika

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.08. 16:41:08

@--=Sunazo=--: sexy witch xD meg már nem egyhelyen alszik hanem mászkál. A boomer szaftos gránát a leghasznosabb. Ami engem zavar, hogy nem írja ki a lőszerszámot (nálam legalábbis), és hogy a láncfrűrészből baromi gyorsan fogy a naftarin. Adrenalin innekciókat meg egyenesen imádom :D.
Mondjuk nekem is meg-meg akad időnként de ez legtöbbször nagyobb rohamok alatt szokott lenni.

--=Sunazo=-- · http://waterpipe.blog.hu/ 2009.12.08. 19:17:17

ja x boxon ilyen nincs én azon toltam de nekem kijelzi

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.08. 19:57:44

irigyellek...:D most ugyis veszek nemsokára egy xbox-ot
süti beállítások módosítása