Chat


ShoutMix chat widget

Vizipipások blogja

Bemutatok különféle dohányokat, vizipipákat ,hogy aki most akar belekezdeni eme nagyszerű időtöltésbe tudja mit ajánlott kipróbálni.

NÉP Számláló

free counters

Friss topikok

  • Túrós (törölt): Áh ez borzasztó. Nemtom hogy miért vannak odáig az Waháért eddig bármit próbáltam tőle borzalmas v... (2011.01.14. 14:18) Al Waha - Kókusz
  • Je m'appelle Théo: talán a Ladánybenye ami hasonlít a stílusomra...a többi kevésbé :D (2010.05.31. 18:27) Itt a tavasz szolaljon szívböl a zene!
  • coderror: léccives legyen új bejegyzés (2010.04.18. 17:55) Password [Hack]
  • --=Sunazo=--: nekem nincs a haveromnak volt :D (2009.12.10. 16:50) Al Waha - Menta & Guava
  • --=Sunazo=--: neem énis berakom a tiédet amugy énis csináltam jatek videókat kenny95 néven futottam a kenny film... (2009.12.02. 20:10) Al Waha - Medvecukor Kicsitt máskép

El Hennawy - Capuccino

--=Sunazo=-- 2009.11.21. 20:28

Nos elérkeztünk egy nagyszerű dohányhoz de elemezzük csak.

Külső: Szerintem tökéletes a doboz kinézete csodálatus megszagolva tökéletes jelegzetes capuccino illat egyszerüen csodás eddig kiváló.

A dohány: Szépen csomagolt egy sima zacsko és egy aromaőrző a bőre. Amit meg is érdemelt kibontva meglepetés nincs benne semmi ág a nedvessége kicsit el van tulozzva de ez El Hennawy szokás. És jókis szokás szerintem kicsit maszatolós a tulzott nedveségnek köszönhetően de ez még kibirható.

Az íz: Elég krémes és könyedt kellemes nagyon jo el van találva.Esz az ízt nemis tudom ragozni egyszerüen nagyon jó.

A füst:20 perc alatt beindul és összeálló hófehér füstje van csodállatos.Karika fujásra kifejezetten alkalmas a menet végéig kitart ez a csoda!!

Eredmény:5/5 Ez az egyik legjobb dohány amit valaha kiprobáltam tökéletes összhatás egyszerüen csodálatos.Mindenkinek ajánlom Próbáljátok ki!!!

 

A Tesztet egy 47cmes fehér egyiptomi vizipipával végeztem hőtartó sapka nélkül széntartó konzollal 40mm es three kings öngyulladó szénnel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waterpipe.blog.hu/api/trackback/id/tr911542474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása