Chat


ShoutMix chat widget

Vizipipások blogja

Bemutatok különféle dohányokat, vizipipákat ,hogy aki most akar belekezdeni eme nagyszerű időtöltésbe tudja mit ajánlott kipróbálni.

NÉP Számláló

free counters

Friss topikok

  • Túrós (törölt): Áh ez borzasztó. Nemtom hogy miért vannak odáig az Waháért eddig bármit próbáltam tőle borzalmas v... (2011.01.14. 14:18) Al Waha - Kókusz
  • Je m'appelle Théo: talán a Ladánybenye ami hasonlít a stílusomra...a többi kevésbé :D (2010.05.31. 18:27) Itt a tavasz szolaljon szívböl a zene!
  • coderror: léccives legyen új bejegyzés (2010.04.18. 17:55) Password [Hack]
  • --=Sunazo=--: nekem nincs a haveromnak volt :D (2009.12.10. 16:50) Al Waha - Menta & Guava
  • --=Sunazo=--: neem énis berakom a tiédet amugy énis csináltam jatek videókat kenny95 néven futottam a kenny film... (2009.12.02. 20:10) Al Waha - Medvecukor Kicsitt máskép

Naklah - Mandarin

--=Sunazo=-- 2009.11.21. 19:31

Nah vizipipás testvéreim ha jót akartok hanyagoljátok ezt a dohányt mondom is mért.

 

Külső: Nah ezzel is vannak gondok mint egy rohadt mandarin vagyis az is van a dobozán szoval első benyomás vaccak de szaglászuk csak meg.Nolám nolám egész jókis illat csapja meg az orrom.

A dohány:A nedvessége pont jó de vizsgáljuk meg közelebről ágak tengere.Úristen egy fát apritottak bele?? Az jokis illat meg ácsabott tömény aroma szaggá egyszerüen borzalmass!! A dohányt meg csak egy sima zacsko választja el a világtól mondjuk mást nem is érdemel.

Az Íz: Nah hát aszt hittem én butus hogy mandarin az csak jó lehet de tévedtem borzalmas lábszag kapart karmolt ütött rugott mindent csinált förtelmes egy szar ez!!

A füst: Nos ez a menet vége felé indult be és nagyon vacak ez is egyszerüen szar mást nem tok mondani.

Eredmény 5/1 semmi jó nincs ebben a dohányban szénpazarlás!!! Ne probáljátok ki télleg ne nagyon szar 3x tömtem meg és mindanyiszor ilyan rossz lett.

 

A Tesztet egy 47cmes fehér egyiptomi vizipipával végeztem hőtartó sapka nélkül széntartó konzollal 40mm three kings öncsulladó szénnel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waterpipe.blog.hu/api/trackback/id/tr761542369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása